HVNL houdt zich aan de eisen die de Wet Bescherming Persoonsgegevens stelt en gaat vertrouwelijk met aan haar toevertrouwde gegevens en klanten om. Persoonlijke gegevens van leden, belangstellenden en bezoekers van onze websites worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd.

Aard en doeleinden van het gebruik van uw persoonsgegevens

De aard betreft de persoonlijke contactgegevens die wij van u ontvangen hebben (e-mail)adres, telefoonnummer en uw beroep/discipline). Wij verzamelen nadrukkelijk geen verdere persoonlijke of andere gegevens van onze leden. Uw gegevens worden gebruikt voor door HVNL georganiseerde bijeenkomsten en als u HVNL lid bent, daarnaast ook voor mailverkeer over verenigingsaangelegenheden en voor het bijhouden van de ledenadministratie.
Verstrekking persoonsgegevens aan derden
Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit zonder uw uitdrukkelijke toestemming aan derden, tenzij de wet dat van ons verlangt.

Inzage en wijzigen

U mag te allen tijde bij HVNL om inzage vragen in de gegevens die van u zijn opgeslagen. U kunt deze gegevens ook door ons laten aanpassen of verwijderen. Stuurt u daarvoor een e-mail naar: secretaris@hypnosevereniging.nl.

Links naar andere websites

DISCLAIMER

De inhoud van onze website is door onze webbeheerder met de grootst mogelijke zorg samengesteld. HVNL aanvaardt echter geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden op het gebied van de webbeheerder. HVNL is niet verantwoordelijk voor content op de aan deze website gekoppelde bestanden en/of websites waarnaar wordt verwezen. Ongeautoriseerd of oneigenlijk gebruik van de content of delen daarvan maakt inbreuk op intellectuele rechten.
Voor het gebruiken van de getoonde content of delen daarvan op publiekelijk toegankelijke plaatsen, dient schriftelijk toestemming aan ons te worden gevraagd. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met secretaris@hypnosevereniging.nl.