IHR Register - Hypnose Vereniging Nederland

IHR Register

IHR REGISTER

Het IHR houdt zich bezig met registreren en certificeren van hypnotherapeuten en hypnoseopleidingsinstituten die geïnspireerd zijn op het werk van Dave Elman. IHR is onderdeel van de Global Network Group (GNG). Het register valt onder de ISO 9001:2008 certificering door Lloyds Register en de bijbehorende inschrijving bij DAR (Duitsland) en UKAS (United Kingdom). De HVNL adviseert haar leden zich tevens te registreren en in te schrijven bij het International Hypnotherapist Register (IHR).

Na accreditatie door IHR mag de titel IHR International Certified Hypnotherapist® of IHR Internationaal Register-hypnotherapeut® worden gevoerd met het daarbij behorende logo.

Voorwaarden voor opname in het IHR Register

Jaarlijkse onderhoudseisen

Jaarlijks dienen 12 CPD (Continuing Professional Development=klokuren) punten behaald te worden, waarvan 6 CPD op basis van training, opleiding, vakinhoudelijke workshop bij één van de geaccrediteerde opleidingen en minmaal 6 CPD punten op basis van intervisie en/of verenigingsactiviteiten zoals bestuursfuncties, commissiewerk, aanwezigheid (algemene) ledenvergaderingen.

Bekijk hier de lijst van aangesloten Hypnotherapeuten bij HVNL