De Opleidingsinstantie - Hypnose Vereniging Nederland

De Opleidingsinstantie

DE OPLEIDINGSINSTANTIE

Opleidingsinstituten die aantoonbaar actief zijn in het geven van hypnoseopleidingen in directe hypnose en duidelijk geïnspireerd zijn op het werk van Dave Elman kunnen geaccrediteerd worden door de Hypnose Vereniging Nederland. Het opleidingsinstituut dient aantoonbaar 5 jaar actief te zijn in het geven van opleidingen die gebaseerd zijn op de inzichten en het werk van Dave Elman en minimaal 100 cursisten dienen volgens deze hypnoserichting succesvol een opleiding te hebben afgerond. Daar waar de opleidingsinstantie minder dan vijf jaar actief is, maar deel uitmaakt van een grotere (wereldwijde) organisatie die aan dezelfde voorwaarden voldoet kan de opleiding eveneens geaccrediteerd worden.

Het toetsen en beoordelen van opleidingen en opleidingsinstanties zullen ten uitvoer worden gelegd aan een door het bestuur benoemde accreditatiecommissie. Docenten van de geaccrediteerde opleiding dienen minstens 5 jaar beroepservaring te hebben in deze hypnoserichting.

Geaccrediteerde opleidingen

Aarschot (B)

www.hypnosecentrum.be

Vereniging voor Directe Hypnotherapie

De Vereniging voor Directe Hypnotherapie is een vereniging door en voor Hypnotherapeuten. De vereniging is bedoeld om Hypnotherapeuten en Hypnocoaches van alle aard samen te brengen, om ervaring uit te wisselen en opleidingen, workshops en bijeenkomsten te organiseren. Neem een kijkje op de website voor actuele workshops.

Bekijk hier de lijst van aangesloten Hypnotherapeuten bij HVNL